Informacje praktyczne

Korzystając z doświadczeń płynących z organizacji poprzednich edycji Międzynarodowego Kongresu Azjatyckiego, opracowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań do organizatorów oraz odpowiedzi. Zapraszamy do lektury.

  

1. Kiedy odbędzie się następny Kongres?

X Międzynarodowy Kongres Azjatycki odbędzie się 17–19 maja 2023 roku w Toruniu.

 

2. Do kiedy mogę zarejestrować udział w X Kongresie?

Zgłoszenia przyjmujemy do 20 kwietnia 2023 roku.

 

3. Czy mogę zgłosić udział po tym terminie?

Możliwość rejestracji zostanie wyłączona 20 kwietnia 2023 roku o godz. 23:59.

 

4. Zarejestrowałem /-am udział, co dalej?

Po pomyślnej rejestracji w systemie każdy uczestnik otrzymuje automatyczne potwierdzenie wpływu zgłoszenia. Od tej pory prosimy o oczekiwanie na akceptację zgłoszenia ze strony Organizatorów.

 

5. Zarejestrowałem/-am udział, ale nie otrzymałem/-am potwierdzenia.

Podczas rejestracji wystąpił błąd lub nie uzupełniono wszystkich wymaganych danych. Prosimy o ponowienie rejestracji.

 

6. Jaka jest wysokość opłaty konferencyjnej?

Opłata dotyczy wyłącznie uczestników sesji naukowych i zależna jest od deklarowanej przez uczestnika formy udziału. Jej wysokość waha się od 100 do 800 zł. Warianty opłat znajdują się w formularzu rejestracyjnym.

 

7. Na jaki rachunek mam wpłacić opłatę konferencyjną?

Opłatę należy uregulować dopiero po otrzymaniu ostatecznego maila potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia.

 

Towarzystwo Azji i Pacyfiku

Nazwa banku: Santander Bank Polska

Nr konta: 16 1500 1751 1217 5003 8726 0000

IBAN: PL16 1500 1751 1217 5003 8726 0000

SWIFT/BIC: WBKPPLP

 

8. Kiedy mogę uiścić opłatę za udział w Kongresie?

Nie szybciej niż przed uzyskaniem informacji o akceptacji zgłoszenia i nie później niż 17 maja 2023 roku.

 

9. Czy mogę prosić o fakturę przedpłatową?

Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl

 

10. Czy mogę otrzymać ostateczną fakturę?

Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl

 

11. Kiedy pojawi się szczegółowy program paneli?

Moment publikacji szczegółowego programu Kongresu jest ściśle zależny od terminowego przesyłania zgłoszeń przez uczestników i planowany na 9 maja 2023 roku.

 

12. Do kiedy mogę przesłać tekst do publikacji pokonferencyjnej?

Teksty po IX Międzynarodowym Kongresie Azjatyckim należy przesyłać do 30 września 2022 roku.

Teksty po X Międzynarodowym Kongresie Azjatyckim należy przesyłać do 30 września 2023 roku.

 

13. Kiedy ukażą się publikacje pokongresowe?

Pytania w sprawach publikacji proszę kierować do dr. Daniela Kawy: publication@iacongress.pl

 

14. Czy mogę prosić o nocleg w pokoju jednoosobowym?

Organizatorzy dysponują bardzo ograniczoną pulą pokoi jednoosobowych, które rezerwowane są w pierwszej kolejności dla Gości Honorowych. Tym samym nie możemy zagwarantować kwaterunku w pokoju jednoosobowym.

 

15. Gdzie uzyskam informację o przydziale hotelowym?

Informacja o przydzielonym hotelu zostanie przesłana mailowo do 17 maja 2023 roku. Ponadto informacje hotelowe można uzyskać od organizatorów przy stoliku rejestracyjnym.

 

16. Nie otrzymałem/-am zaproszenia do udziału w bankiecie dyplomatycznym. Czy mogę przyjść mimo wszystko?

Osoby, które nie otrzymały zaproszenia na zamkniętą część Kongresu zapraszamy do udziału w uroczystym bankiecie dla wszystkich uczestników, który odbędzie się 18 maja 2023 roku o godz. 19:00 w Zajeździe Staropolskim.

 

17. Nie zaszczepiłem/-am się przeciwko COVID-19, ale czuję się doskonale. Czy mogę przyjechać na X Kongres?

W trosce o bezpieczeństwo uczestników Kongresu osoby niezaszczepione przeciwko COVID-19 proszone są o udział zdalny.

 

18. Zarejestrowałem/-am udział stacjonarny i zapłaciłem/-am za udział w Kongresie, ale muszę zmienić formę udziału na zdalną. Czy mogę prosić o zwrot części uiszczonej opłaty?

Tak. Pytania w sprawach finansowych proszę kierować do p. Katarzyny Szczutkowskiej: finance@iacongress.pl

 

19. Nie odpowiadają mi warunki hotelowe w obiektach oferowanych przez Organizatorów. Czy mogę prosić o rezerwację w innym obiekcie?

Większość uczestników ma zapewniony nocleg w hotelach Polonia oraz Gromada znajdujących się w pobliżu miejsc obrad. Wybór innych lokali wiąże się z większymi kosztami uczestnictwa, dlatego w tej sytuacji prosimy o samodzielny dobór lokalu.

 

20. Czy na terenie hoteli jest parking dla gości?

Najbliższy parking strzeżony znajduje się w odległości 200 m.

 

21. Wystąpiłem/-am zdalnie. Kiedy otrzymam certyfikat?

Certyfikaty dla uczestników zdalnych zostaną przesłane w ciągu miesiąca od zakończenia konferencji. W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt.

 

22. Czy nagrania paneli online zostaną udostępnione w Internecie?

Tak. Zapraszamy do śledzenia naszego kanału na portalu YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC89oxf4MUzIpcverLlGhz_Q

 

 

uczestnicy
rejestracja
pop edycje
faq
Image
Image

 Organizatorzy

TAiP
Mojsiewicz
Kujawy-Pomorze
Miasto torun
UMK
WPiSM UW

Partnerzy strategiczni

Urząd Wojewódzki
Torun
kuj-pom
invest

Partnerzy

WAM
PNTP
CBW
msz
ISPA
Gromada
Henkell
ekp
baltia
torun direct
tarr
freo

Partnerzy medialni

pustak
pustak
pustak
pustak
TV Toruń
TT
Echo
PT
Azja Pacyfik
NPW
PIK
Gazeta Pomorska
Studia Orientalne
Politilcal
Trybuna
TVP3
Decydent
Nowości

Paronat honorowy

pustak
pustak
pustak
pustak
msz
MeiN
wojewoda
torun
UW
uszc
pustak
pustak
pustak
pustak